محصول ایران انتقاد مدیریت خبر کاریکاتور

محصول: ایران انتقاد مدیریت خبر کاریکاتور

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی پیگیری به دارایی مسئولان با شفافیت انجام شود/ برطرف حصر جهت مردمی که نان شب ن

    وزیر کشور دولت اصلاحات گفت: جهت مردمی که نان شب ندارند، دغدغه‌هایی مانند برطرف حصر کمتر مطرح است و هیچکس انتظار ندارد کسی که چند جوان بدون کار در منزل دارد، اول

    پیگیری به دارایی مسئولان با شفافیت انجام شود/ برطرف حصر جهت مردمی که نان شب ن

    عبدالله نوری: پیگیری به دارایی مسئولان با شفافیت انجام شود/ برطرف حصر جهت مردمی که نان شب ندارند، اولویت نیست

    عبارات مهم : سیاسی

    وزیر کشور دولت اصلاحات گفت: جهت مردمی که نان شب ندارند، دغدغه هایی مانند برطرف حصر کمتر مطرح است و هیچکس انتظار ندارد کسی که چند جوان بدون کار در منزل دارد، اولویتش برطرف حصر باشد.

    به گزارش ایسنا، حجت الاسلام عبدالله نوری در دیدار با جمعی از دبیران و نمایندگان تشکل های دانشجویی، در پاسخ به سئوال بعضی دانشجویان که اعتقاد بودند اصلاح ‏طلبان ‏به ‏جای ‏قرار ‏گرفتن در جایگاه منتقد وضع موجود، تبدیل به بخشی از وضع ‏موجود شده است اند ‏و به ‏‏همین علت اثرگذاری ‏خود را در جامعه از دست داده اند، ‏گفت: با وجود ‏نقدهایی که وجود دارد، ‏از تصمیماتی که ‏شورای عالی ‏با محوریت جناب آقای خاتمی تا کنون گرفته است حمایت می کنم. البته ‏ممکن است ‏نقدهایی ‏‏داشته ‏باشم و اعتقاد هم نیستم که اصلاح طلبان، هیچ اشتباهی ندارند.

    وی افزود: توجه داشته ‏باشید که در ارتباط با انتخابات مجلس دهم، اصلاح ‏طلبان از بین ‏‏افرادی که رد صلاحیت ‏نشدند، به لیست امید ‏رسیدند. فضای مجلس ششم که تحت ‏تأثیر شرایط ‏‏دوم خرداد 1376 شکل گرفت با مجلسی ‏که اصلاح طلبان، تن به ‏حداقل ها دادند ‏متفاوت ‏است و ‏طبیعتا با دارایی حداقلی هم نمی توان ‏انتظار ‏حداکثری داشت.

    پیگیری به دارایی مسئولان با شفافیت انجام شود/ برطرف حصر جهت مردمی که نان شب ن

    نوری تاکید کرد: امروز تمامی تلاش جریان اصلاحات جلوگیری از اتفاقات ‏خطرناکی است که ‏می تواند جهت کشور و مردم بحران آفرین باشد. از همین رو ‏خواستار انجام اصلاحات ‏اساسی در کشور هست، ولی بخش هایی از حاکمیت با اقداماتی که انجام ‏می دهد یأس جدی در ‏‏جامعه ایجاد ‏می کند. امروز ‏آنچه بیش از همه ‏‏اهمیت دارد، نجات کشور از بحران های قابل ‏پیش بینی و ‏غیرقابل آینده نگری است.‏ ‏نگرانی جریان اصلاحات این است که نه تنها جهت کم کردن تهدیدها کوششی نمی شود ‏بلکه بسیاری از اقدام ها یا اظهار نظرها، تهدیدها را شدت یافتن می کند.‎

    وزیر کشور دولت اصلاحات اضافه کرد: به عنوان نمونه همان گونه که از سوی آمریکا و اسرائیل و دیگر دشمن های منطقه ای جهت ‏آسیب زدن به منافع کشور عزیزمان ایران تلاش می شود، از ‏سوی جریانات تند و افراطی داخلی هم دانسته یا ندانسته کارها ضد منافع ملی انجام می شود و گاه دیده می شود به وسیله کارها افراد غیر مسئول، روابط ‏دیپلماتیک حتی با کشورهای دوست به مخاطره می افتد.

    وزیر کشور دولت اصلاحات گفت: جهت مردمی که نان شب ندارند، دغدغه‌هایی مانند برطرف حصر کمتر مطرح است و هیچکس انتظار ندارد کسی که چند جوان بدون کار در منزل دارد، اول

    وی گفت: راجع به بسیاری از تصمیم هایی که با منافع کشور در ارتباط مستقیم است به خاص در سیاست خارجی و روابط بین المللی و منطقه ای جهت مردم توضیح اقناعی ارائه نمی شود و این ها می تواند جهت ‏امنیت کشور خطر آفرین باشد.

    نوری تصریح کرد: ‏شما به عنوان جوانان دانشجویی که دغدغه دارید، به ‏عنوان ‏نظر ‏مشورتی بگویید که در این ‏شرایط ‏پیچیده ی کشور و منطقه، جریان اصلاحات ‏برای ‏نجات کشور عزیزمان ایران چه اقدامی انجام دهد؟

    این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: آیا عاقلانه است که در برابر چنگ و دندان ‏نشان دادن ‏ترامپ و ‏دوستانش که به احتمال ‏زیاد درصدد تجزیه کشور عزیزمان ایران ‏هستند یا براندازان ‏خارج نشین که ‏کسی نمی داند ‏چه در سر ‏دارند، ساکت بود؟ و آیا در ‏این ‏شرایط بحرانی، عقلانی است که اصلاح طلبان هیچ ‏اقدام اصلاح گرایانه و اصلاح خواهانه ای انجام ندهند؟

    پیگیری به دارایی مسئولان با شفافیت انجام شود/ برطرف حصر جهت مردمی که نان شب ن

    وزیر کشور دولت اصلاحات با ستایش از روحیه انتقادگری دانشجویان، گفت: “خوشبختانه مدیر جمهور محترم در ‏بیاناتش ‏‏از نقد استقبال کرده و به همین علت همه نقدها ‏به ‏سمت دولت متوجه شده است ‏است. ‏امروز پرسشها و چالش ‏‏های اقتصادی و ‏معیشتی مردم از اهمیت خاص برخوردار است ولی ‏اینکه همه ‏نقدهای ‏‏اجتماعی، فرهنگی و سیاسی، ‏به انتقاد از اوضاع اقتصادی و ‏‏معیشتی محدود ‏شود، ‏برای کمرنگ کردن سایر نقدها و به ‏حاشیه بردن نقد و نظارت بر ‏عملکرد سایر دستگاه ‏ها ‏و ‏نهادهایی است که عمدتا نزد مردم، غیر پاسخگو هستند.

    نوری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز کشور به بحران های مهمی‏ ‏گرفتار هست. به عنوان مثال چنانچه ‏در کوتاه وقت جهت ‏بحران آب ‏فکری اساسی نشود،‏ معضل کمبود منابع آبی در کشور و عدم ‏مدیریت درست آن به تنهایی می تواند تهدیدی جدی باشد. بحران ‏‏محیط ‏زیست که کشور عزیزمان ایران را به سمت بیابان شدن ‏پیش می برد کمتر از معضل آب ‏نیست، ‏بلکه ‏هر دو ‏با یکدیگر در ارتباط اند. با بودجه های دولتی که در مقام اجرا و عمل 95 درصد ‏آن جاری ‏است و کمترین امکان ‏برای بودجه ‏عمرانی وجود دارد و شرکت های دولتی ‏که با کمبود نقدینگی تا نیروی انسانی مازاد و ده ها مسئله گوناگون مواجه اند و بخش شخصی ‏که در ارتباط با سرمایه گذاری خود احساس امنیت نمی کند چگونه می توان در جهت ‏توسعه گام برداشت؟

    وزیر کشور دولت اصلاحات گفت: جهت مردمی که نان شب ندارند، دغدغه‌هایی مانند برطرف حصر کمتر مطرح است و هیچکس انتظار ندارد کسی که چند جوان بدون کار در منزل دارد، اول

    نوری ادامه داد: “برای مردمی که نان شب ندارند، دغدغه هایی حتی مانند برطرف ‏حصر ‏‏‏کمتر مطرح ‏است، هیچ کس انتظار ندارد کسی که چند جوان بدون کار در ‏خانه دارد، اولویت ‏‏اولش ‏رفع حصر باشد، ولی ‏جای پرسش است که هنگامی که ‏مسئولان کشور می دانند ‏‏مشکلات جدی ‏و پیچیده و بزرگی در کشور وجود دارد، ‏ایجاد محدودیت ‏برای آقای خاتمی و استمرار ‏‏حصر “آقایان مهدی کروبی، میرحسین موسوی و زن رهنورد”، چه ‏‏کمکی به برطرف ‏مشکلات و بحران های اساسی کشور می کند؟

    این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به سوالی مبنی بر وجود فسادهای گسترده در ‏کشور و علت عدم برخورد جدی و ریشه ای با آن و موضع اصلاح طلبان در برابر ‏‏‏مفاسد اقتصادی و ‏سیاسی، بیان کرد‏‎:‎‏ بی تردید فساد، تبعیض و بی عدالتی به ‏‏ویژه در ‏اشکال اقتصادی و سیاسی آن، از بحران های ‏‏مهمی است ‏که کشور را ترساندن ‏‏می کند و بی ‏‏‏اعتمادی عمومی را در پی ‏داشته ‏است. این بحران ها بیش از هر چیز ‏‏می تواند از ‏‏‏‏نهادهایی سرچشمه بگیرد که بدون نظارت ‏و پاسخ گویی ‏‏قانونمند، قدرتی ‏‏فراقانونی ‏دارند و ‏از انواع امتیازات و رانت ها برخوردارند.

    پیگیری به دارایی مسئولان با شفافیت انجام شود/ برطرف حصر جهت مردمی که نان شب ن

    وی افزود: مهار این بحران ها در گرو رسانه های ‏آزاد و دستگاه قضائی سالم است که نگرانی از برخورد با نهادهای ‏‏قدرتمند نداشته باشد. ‎‏‏‏

    نوری افزود: پیشنهاد می کنم که عنوان پیگیری ‏‏به دارایی تمامی مسئولین دستگاه های ‏اجرایی، قضایی، قانونگذاری، نهادها و دستگاه ‏‏های دیگر اعم از لشکری و کشوری و همه ‏ارگان هایی که به نوعی در ارتباط با حاکمیت ‏‏بوده اند و از امکانات عمومی و بیت المال بهره برده اند و ‏تمامی وابستگان آن ها از شروع ‏‏انقلاب تاکنون جهت یکبار و بگونه ای شفاف، علنی و البته غیرجناحی و باندی پیگیری و در ‏اختیار مردم قرار گیرد. در ‏این ‏راستا حتی می توان از مردم نیز جهت جمع آوری اطلاعاتی که ‏احیانا از طرق عادی غیر‏قابل ‏دسترسی باشد، کمک خواست.

    وزیر کشور دولت اصلاحات در ادامه گفت که هنگامی که اسم رفراندوم و مراجعه به رأی مردم در مباحث اختلافی به میان می آید نباید با تصویر العمل تند روبرو ‏شود.

    نوری تاکید کرد: مرحوم امام خمینی در سخنان معروف سال 1357 در بهشت زهرا، به وضوح فرمودند که “هر کسی سرنوشتش با خودش هست. الان هم ممکن است بسیاری از مردم به خصوص نسل جوان تا میانسال کشور، با سیاست هایی، موافق نباشند و نظرات دیگری داشته باشند و آن نیز از حقوق مسلم مردم است.

    نوری در آخر از دانشجویان خواست که با تشکیل کمیته ای، بر اساس همه دغدغه ها و ‏‏‏‏مطالبات خود، ‏راهکارهای عملی با در نظر گرفتن شرایط و واقعیات ارائه دهند و اظهار امیدواری کرد: این ‏راهکارها ‏نه ‏تنها به عنوان پیشنهاد به ‏اصلاح طلبان، بلکه به عنوان کمک به کشور، مورد توجه قرار گیرد‎.‎

    واژه های کلیدی: سیاسی | ارتباط | اصلاح طلب | اصلاح طلبان | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار