محصول ایران انتقاد مدیریت خبر کاریکاتور

محصول: ایران انتقاد مدیریت خبر کاریکاتور

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی تتلو فعلا در دسترس نیست/ شکایت ۶۰۰ نفر در پرونده سکه ثامن ، تصویر العمل به

    سخنگوی قوه قضاییه گفت: واقعه اهواز در زمانی رخ داد که مردم متدین و انقلابی اهواز ضمن اینکه مشغول عزاداری امام حسین بودند؛ هفته دفاع مقدس از میهن را گرامی می‌داش

    تتلو فعلا در دسترس نیست/ شکایت ۶۰۰ نفر در پرونده سکه ثامن ، تصویر العمل به

    سخنگوی قوه قضاییه: تتلو فعلا در دسترس نیست/ تصویر العمل به بیانات احمدی نژاد/ شکایت ۶۰۰ نفر در پرونده سکه ثامن

    عبارات مهم : پرونده

    سخنگوی قوه قضاییه گفت: واقعه اهواز در زمانی رخ داد که مردم متدین و انقلابی اهواز ضمن اینکه مشغول عزاداری امام حسین بودند؛ هفته دفاع مقدس از میهن را گرامی می داشتند و این تروریست های جنایت کار در این شرایط یک عمل خبیثانه ای انجام دادند که جمعی از هموطنان ما از جمله کودک ۸ ساله شهید و مجروح شدند و بار دیگر تشت رسوایی مدافعان حقوق بشر با صدایی بیش از گذشته به صدا در آمد

    به گزارش ایلنا، غلامحسین محسنی اژه ای در صد و سی یکمین نشست خبری با حضور خبرنگاران ضمن محکومیت جنایت تروریستی اهواز گفت : جهت مجروحان شفای کامل از خدا میخواهم و به خانواده بازماندگان تسلیت می گویم.

    وی افزود: این واقعه در زمانی رخ داد که مردم متدین و انقلابی اهواز ضمن اینکه مشغول عزاداری امام حسین بودند؛ هفته دفاع مقدس از میهن را گرامی می داشتند و این تروریست های جنایت کار در این شرایط یک عمل خبیثانه ای انجام دادند که جمعی از هموطنان ما از جمله کودک ۸ ساله شهید و مجروح شدند و بار دیگر تشت رسوایی مدافعان حقوق بشر با صدایی بیش از گذشته به صدا در آمد؛ کسانی که مدعی دفاع از حقوق بشر بودند و با این عنوان، از این جریان تروریستی حمایت می کردند دست به اون کسی و کودک کشی زدند. اینها مدافعان حقوق بشر هستند.

    تتلو فعلا در دسترس نیست/ شکایت ۶۰۰ نفر در پرونده سکه ثامن ، تصویر العمل به

    اژه ای ادامه داد: بعضی بوق های ضدانقلاب و تریبون های کشورهای متفاوت هم حاضر نشدند این تروریسم روشن را به صورت صریح محکوم کنند؛ البته بسیاری از کشورها این عمل تروریستی را محکوم کردند ولی بودند کسان و اپوزیسیون هایی که حاضر نشدند این را به عنوان عمل ترویستی محکوم کنند.

    سخنگوی دستگاه قضا گفت: من به سهم خودم از وزارت امور خارجه و سخنگوی آن که مواضع خوبی اعلام کردند و از دادستان کل کشور تقدیر میکنم. البته نباید به این مقدار کارها بسنده کرد و مورد نیاز است دادستان کل کشور، ستاد حقوق بشر قوه قضائیه، وزارت خارجه و معاونت حقوقی نهاد ریاست جمهوری ، اقدام تروریستی گروهک را از ناحیه پرسشها بین المللی و حقوقی تعقیب کرده و از پلیس بین المللی بخواهند کسانی که با این گروه هستند را تحویل قوه قضائیه کشور عزیزمان ایران بدهند.

    سخنگوی قوه قضاییه گفت: واقعه اهواز در زمانی رخ داد که مردم متدین و انقلابی اهواز ضمن اینکه مشغول عزاداری امام حسین بودند؛ هفته دفاع مقدس از میهن را گرامی می‌داش

    وی ادامه داد: مورد نیاز است دادستان محترم استان، مدیر محترم استان، نیروهای امنیتی و انتظامی با کمک هم تلاش کنند هرچه سریعتر همه عواملی که دست به این اقدام زنند و پشتیبان ها و حامیان آنها و کسانی که این تیم تروریستی را حمایت کردند شناسایی کنند تا با قاطعیت با همه مجرمین برخورد کند.

    اژه ای افزود: به همه جانیان و تروریست ها که فکر می کنند با این کارها می توانند روی روحیه شهادت طلبانه مردم ما تاثیر بگذارند بگویم ۳۸ سال پیش صدام بدبخت معدوم اقداماتی کرد ولی دیدیم آن جنایت ها کارش به کجا رسید و مردم مقاوم کشور عزیزمان ایران نه تنها یک وجب زمین از دست ندادند بلکه تمامیت و استقلال را حفظ کردند و امروز در اوج اقتدار و عزت هستند و کسانی که صدام را تایید کردند، وضعشان معلوم است پشتیبان های او امروز خجل هستند که همه توان اطلاعاتی و نظامی خود را به کار گرفتند که مردم انقلابی کشور عزیزمان ایران را از پا در بیاورند و موفق نشدند و این مردم مقاوم تر و با انگیزه تر از هر زمانی هستند و با هر اقدم جنایت کاراته هم مقابله می کنند.

    محسنی اژه ای در مورد یک پرونده در بوشهر در تخلفات گمرکی گفت: حکم قطعی شده است یکی از متهمان به نام بهنام نوروزی فرزند رستم مدیر کل گمرگ و ناظر گمرگ بوشهر بوده که به اتهام اخذ رشوه محکوم شد به ۵ سال حبس و انفصال دائم از خدمات دولتی و ۱۳ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال رد مال و جزای نقدی معادل همین مبلغ شده است است.

    تتلو فعلا در دسترس نیست/ شکایت ۶۰۰ نفر در پرونده سکه ثامن ، تصویر العمل به

    وی ادامه داد: متهم بعدی امید محمدی فرزند نجف کارشناس گمرگ است که به اتهام اخذ رشوه به سه سال حبس و پرداخت و رد مبلغ ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و سه سال انفصال موقت از خدمات دولتی محکوم شده است هست. مورد بعدی الله قلی کمانی فرزند امیر علی کارشناس گمرک است که به به اتهام اخذ رشوه به دو سال حبس و سه سال انفصال از خدمات دولتی و مبلغ ۷ میلیارد و ۱۶۲ میلیون ریال رد مال و همین مقدار جزای نقدی محکوم شده است و هر سه اینها هرکدام ۷۴ ضربه شلاق هم دارند.

    سخنگوی قوه قضاییه افزود: نفر بعدی حمید جعفری فرزند حبیب الله کارشناس گمرک است که به اتهام اخذ رشوه دو سال حبس و سه سال انفصال و ۵ میلیارد و ۱۸۸ میلیون ریال رد مال و همین میزان جزای نقدی دارد، علم دار کرمی کارشناس گمرک متهم بعدی است که به اتهام اخذ رشوه به دو سال حبس و سه سال انفصال و ۷۴ ضربه شلاق و ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال رد مال و همین میزان جزای نقدی محکوم شده است هست. سید اسحاق به نیاپور فرزند سید یعقوب کارشناس گمرک هم دیگر متهمی است که به اتهام رشوه به دو سال حبس و سه سال انفصال و ۷۴ ضربه شلاق و یک میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال رد مال و همین قدر جزای نقدی محکوم شده است هست. همه اینها در یک پرونده هستند.

    سخنگوی قوه قضاییه گفت: واقعه اهواز در زمانی رخ داد که مردم متدین و انقلابی اهواز ضمن اینکه مشغول عزاداری امام حسین بودند؛ هفته دفاع مقدس از میهن را گرامی می‌داش

    وی گفت: مهدی رضایی فرزند فتاح، عبدالرسول شاکیان، نوید گودرزی فرزند علی سعید تفصیلی و محسن وردستانی نیز در این پرنده بودند و اتهام پرداخت رشوه دارند و مجازات اینها پایین تر است.

    محسنی اژه ای در مورد تروریست های اهواز گفت: اینجا جای فعالیت نیروهای انتظامی ماست. گروهی که این کار را کردند مشخص است و این گروه مسئولیت حمله را به عهده گرفته و خودشان صحبت کرده و منکر نشدند چون گروه هستند باید به آنها به عنوان یک گروه مسلح که اقدام مسلحانه کردند نگاه کرد نه به عنوان فرد بنابراین این چهار نفر مسئول نبودند بلکه این گروه مسئول هستند و بنابراین وزارت خارجه و دادستان کل کشور و سایرین باید نسبت به اقدام تروریستی این گروه و کارها قبلی در دادگاه های بین المللی اقداماتی کنند و نیروهای انتظامی همه کسانی که در این نقش داشتند و تدارکات چی بودند را تحویل دستگاه قضایی دهد.

    تتلو فعلا در دسترس نیست/ شکایت ۶۰۰ نفر در پرونده سکه ثامن ، تصویر العمل به

    وی در پاسخ به سوالی در مورد صحبت های حافظی عضو سابق شورای شهر راجع به برداشت چند ده میلیاردی از شرکت بازنشستگی شهرداری گفت: کسانی که در یک نهادی هستند اگر ادعایی می کنند وظیفه دارند اگر اطلاعاتی دارند تحویل قوه دهند. اینکه یک فردی مصاحبه ای کند و حرفی بزند رافع وظیفه آنها نیست. ولی اگر همین باشد و جنبه عمومی دارد باید این پرسشها را تعقیب کرد. این پرنده مدتی پیش تشکیل شده است ولی نمی دانم به کجا رسیده و نتیجه های آن چیست و چند نفر احضار شده است اند. یادم است پرونده ای تشکیل شده است ولی نتیجه نهایی را نمی دانم.

    سخنگوی قوه قضاییه در مورد ادعای مطرح شده است در مورد کوه ذلت در فشم و ورود دستگاه قضایی گفت: نمی دانم. بعضی افراد تعدی هایی دارند و دادستان حوزه قضایی آنجا اگر مطلع باشد ورود می کند ولی در مورد این جای خاص خبری ندارم.

    محسنی اژه ای در مورد انتشار اخباری در مورد زائران عراقی و اینکه این اخبار کذب بوده و مساله برخورد با رسانه هایی که این خبرها را منتشر کرده اند چیست، گفت: روزنامه و سایتی که این کار را کرده بودند و بعضی افرادی که صحبت هایی کرده بودند، احضار شدند سایت تابناک و روزنامه شرق این رسانه ها بودند.

    وی افزود: در این ماجرا روزنامه شرق گفت اول از فلان مرجع گرفته بودم و گفته بودند توضیح می دهند. افرادی که این حرف ها را زده بودند احضار شدند یا در حال احضار شدن هستند. اصل کار بسیار ناپسند است آن هم در جایی که یقین داریم شیطان بزرگ و سرویس های جاسوسی بین کشور عزیزمان ایران و عراق اختلاف افکنی می کنند و تلاش دارند میانه این دو را بهم بزنند. یقینا آمریکا و اسرائیل در این ماجرا دست دارند اگر افرادی در داخل بخواهند به این پرسشها دامن بزنند، اگر این ها احراز شود که سوءنیت دارند کارشان بسیار سخت هست، بستگی به دفاع و توجیه ارزش دارد بعید است رسانه ها توجیه خوبی داشته باشند اگر سوءنیت آنها احراز شود باید پاسخ خود را داشته باشند و قوه قضائیه باید با این پرسشها در این شرایط با قدرت و سرعت عمل کند.

    معاون اول قوه قضاییه گفت: از دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران گله مند هستند که سرعت مورد نیاز را به خرج ندادند از ایشان هم خواستم و گفتم در عنوان به این مهمی که نوعی فتنه و آب به آسیاب دشمن ریختن است سریع باید عمل شود.

    اژه ای در پاسخ به سوالی به اوضاع پرونده سکه ثامن اشاره کرد و گفت: از مردم عزیز درخواستی دارم که اگر سایت و نشریه ای نوشت پول و طلای خود را به من بدهید، مردم شک کنند. چندبار این هشدارها داده شود؟ مردم شاید از روی غفلت و ناچاری دست به این کار می زنند. بله در این مورد هم شکایت شده، افرادی هم دستگیر شدند ولی فرد مهم تاکنون دستگیر نشده هست. گفته می شود از کشور خارج شده است حساب های این فرد بسته شده، ممنوع الخروج هم شده است هست. مردم اطمینان داشته باشند که به این پرونده پیگیری می شود.

    وی افزود: توصیه دیگر در این پرونده ها این است که فرد یا پول را بر می دارد و می رود یا کم می آورد، در این موارد مردم از قوه قضائیه می خواهند پیگیری کند. قوه قضائیه در حال پیگیری است تاکنون ۶۰۰ نفر هم شکایت کردند.

    سخنگوی قوه قضائیه در خصوص ادعای احمدی نژاد که گفته است اگر کسی نمی دادند پول ها کجاست به من زنگ بزند بگویم کجاست، گفت: باید یک جایی گذاشته باشد که خبر داشته باشد.

    وی راجع به پرونده سیف گفت: از آقای سیف یک بار تحقیق شده است است و ایشان ممنوع الخروج هست. این پرونده یک متهم دیگر هم دارد که از کارمندان بانک مرکزی هستند.

    محسنی اژه ای در پاسخ به سوالی در مورد اینکه خبری از واردات ماشین و پرونده آن نیست، گفت: این دادگاه های خاص دارند جهاد می کنند فکر می کردیم قبل از تعطیلات تاسوعا و عاشورا ۳۵ تا ۳۶ نفر حکمشان صادر شود ولی نشد و در بعضی پرونده ها آخرین دفاع را امروز گرفتند و فکر می کینم تا آخر این هفته شاید نزدیک ۳۵-۳۶ نفر حکمشان صادر شود و اگر شد آنهایی که قطعی است را به اطلاع مردم می رسانم.

    وی خاطرنشان کرد: در خصوص میثم رضایی پرونده هنوز به دادگاه نرفته و در حال پیگیری است و بعضی از متهمان بازداشت هستند. پرونده ماشین به دادگاه رفته ولی نواقصی دارد که دادگاه در حال تکمیل است چند پرونده ماشین هنوز دادگاه نرفته هست. دادگاه نواقصی دیده و افرادی را شناسایی کرده که باید از آنها تحقیق شود و خود دادگاه تحقیقات را دنبال می کند. بنابراین یکی از پرونده ها دادگاه رفته و هنوز حکم صادر نشده هست. در مورد وزارت صمت چهار نفر از کارمندان صمت بازداشت هستند و پرونده آنها هنوز دادگاه نرفته است.

    وی در پاسخ به سوالی در خصوص امیرحسن مقصود لو و پرونده های سابق و فعلی تصریح کرد که چیزی خاطرم نیست ولی زمانی که اسم دیگر متهم، تتلو، را به او یادآوری کردند با بیان اینکه گاهی وقت ها اسم دیگر غلبه پیدا می کند، گفت: طبیعی است کسانی که آن ور آب باشند یا این ور آب اگر اقدام مجرمانه ای انجام دهند اگر تبعه کشور عزیزمان ایران باشند قابل تعقیب است بنابراین بعضی پرسشها عنوان مجرمانه دارد و من در بعضی سایت ها دیده ام. به طور طبیعی دادستان جهت اینها پرونده تشکیل خواهد داد فعلا این فرد در دسترس نیست اگر مورد نیاز باشد وی را غیابی محاکمه می کنیم و اگر ضرورت داشته باشد باید ببینیم خودشان یا وکیلشان مراجعه می کنند یا نه.

    محسنی اژه ای راجع به شناسایی اموال در پرونده تخلفات مالی گفت: نخست اینکه گاهی کارشناسی ها به طول می انجامد و کسی که کارشناسی ها به نفعش نیست اعتراض می کند که در این صورت این پروسه تکرار می شود که حقیقا موجب طولانی شدن پیگیری می شود توصیه بعدی اختلاف فاحش کارشناسی هست. بحث بعدی این است که متهمان، اموال را به نام بستگان می کنند و قبل از این که دچار مسئله شوند اموال را سوری به نام دیگران می کنند. بسیاری از معاملات ثبت رسمی نمی شود و به صورت قولنامه ای خرید و فروش می شوند. لکن بسیاری از اوقات ثبت رسمی نیست با قولنامه و یا وکالتی است.

    اژه ای راجع به لیست وکلای تعیین شده است از سوی قوه قضائیه و اصلاحیه آن گفت: ماده ۴۸ و تبصره آن این بود که در پرونده های امنیتی وکلا مورد تائید قوه قضائیه قرار گیرند، این پیشنهاد قوه قضائیه نبود. این کار جهت قوه قضائیه سخت بود، در این مورد درخواست اصلاح شد که بخشی از آن مورد اصلاح قرار گرفت.

    وی خاطرنشان کرد: این که گفته اند تعداد این وکلا ۲۰ نفر است اشتباه هست، درحال حاضر این تعداد در کل استان ها به حدود ۲ هزار نفر رسیده اند. در پرونده های اخیر در پرونده های اخلال در نظام اقتصادی کشور هم وکلای پرونده باید مشمول این قانون باشند. ما چنین تقاضایی داشته و داریم و این تقاضا در مجلس مطرح است هنوز هم به صحن نرفته امیدواریم سریعتر انجام شود.

    واژه های کلیدی: پرونده | دادگاه | قوه قضائیه | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار