محصول ایران انتقاد مدیریت خبر کاریکاتور

محصول: ایران انتقاد مدیریت خبر کاریکاتور

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی خبر خوش سخنگوی قوه مجریه جهت شاغلان و بازنشستگان

    سخنگوی دولت از پرداخت حقوق شاغلان و بازنشستگان و زیاد کردن صورت گرفته در آن تا قبل از عید فطر خبر داد.

    خبر خوش سخنگوی قوه مجریه جهت شاغلان و بازنشستگان

    خبر خوش سخنگوی قوه مجریه جهت شاغلان و بازنشستگان

    عبارات مهم : میلیون

    سخنگوی دولت از پرداخت حقوق شاغلان و بازنشستگان و زیاد کردن صورت گرفته در آن تا قبل از عید فطر خبر داد.

    به گزارش ایسنا، محمدباقر نوبخت در نشست خبری هفتگی خود با اهالی رسانه با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی قدس، اظهار کرد: فصل مشترکی بین همه ادیان و ملت ها جهت برداشتن ظلم از مردم فلسطین ایجاد شده است است که با این نمادهای انسان دوستی که در روز قدس مشخص شد امیدواریم جامعه انسانی روزهای بهتری داشته باشد و شاهد برقراری عدالت باشیم.

    وی با بیان اینکه دولت خود را جهت عید فطر آماده کرده است و عالی ترین تبریک دولت به ملت، پرداخت بخشی از معوقات هست، گفت: قبل از عید فطر همه حقوق شاغلان و بازنشستگان را در رابطه با یارانه ها پرداخت می کنیم. علی رغم اینکه رقم سنگینی هست، ولی تاکید مدیر جمهور بر پرداخت آن است که در روزهای آینده قبل از عید فطر همه حقوق ها را با درصد زیاد کردن پرداخت خواهیم کرد.

    خبر خوش سخنگوی قوه مجریه جهت شاغلان و بازنشستگان

    سخنگوی دولت افزود: مقدمات میان شرکت برنامه و بودجه و خزانه انجام شده است است تا دستور رییس جمهور اجرایی شود و حقوق بازنشستگان عزیز، یارانه ها و حقوق کارکنان دولت که رقم سنگینی هست، همه این حقوق به اضافه درصدی که زیاد کردن یافته اند تا قبل از عید فطر پرداخت شوند.

    نوبخت با تاکید بر اینکه درصد زیاد کردن یافته در حقوق ها نیاز به استفساریه مجلس داشت، گفت: این عنوان دو ماه به تعویق افتاد که امیدوارم این احکام صادر شود و ما بتوانیم تا روز پنج شنبه حقوق ها را واریز کنیم.

    سخنگوی دولت از پرداخت حقوق شاغلان و بازنشستگان و زیاد کردن صورت گرفته در آن تا قبل از عید فطر خبر داد.

    سخنگوی دولت با بیان اینکه در خصوص حقوق بازنشستگان شاهد زیاد کردن 10 درصدی آن هستیم، اظهار کرد: بازنشستگان علاوه بر حقوق، این اضافاتی را اعلام کردیم نیز دریافت خواهند کرد و ما جهت همسان سازی خودمان را موظف می دانیم که اوضاع قبل را جبران کنیم و در همین زمینه به مجلس لایحه ای دادیم که علاوه بر سنوات، همسان سازی هم انجام شود که شورای نگهبان نپذیرفت ولی دولت تاکید دارد که این اتفاق بیفتد.

    وی با اشاره به میانگین فروش نفت کشور عزیزمان ایران اظهار کرد: میانگین فروش نفت ما در حال حاضر 63 تا 64 دلار در هر بشکه است و این نسبت به زمانی که نفت را بالای بشکه ای 100 دلار می فروختیم تفاوت های چشمگیری دارد و طبیعتا کسری ها را موجب می شود.

    نوبخت با اشاره به اینکه تاکنون سه هزار و 400 میلیارد تومان جهت 41 هزار نفر از فرهنگیان به عنوان پاداش بازنشستگی در نظر گرفته شده است هست، گفت: جهت سایر بازنشستگان نیز پنج هزار و 400 میلیارد تومان پرداخت خواهد شد و ما با لب هایی خندان پول های بازنشستگان را می دهیم تا نگویند که دولت جهت پول دادن به مردم عزا گرفته است.

    خبر خوش سخنگوی قوه مجریه جهت شاغلان و بازنشستگان

    وی اضافه کرد: عمدتا پاداش بازنشستگی به فرهنگیان مربوط می شود که جهت آنها همان طور که اشاره کردم مبلغ سه هزار و 400 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است و جهت بقیه بازنشستگان مبلغ دو هزار میلیارد تومان پرداخت می شود.

    وی ادامه داد: با وزیر آموزش و پرورش هم صحبت کردیم تا در نیمه اول سال این مبلغ را پرداخت کنیم و امیدواریم تا آخر شهریور ماه همه پاداش ها پرداخت شود البته کاش توانایی دولت این بود که همین حالا بگوییم امروز همه این مبالغ را پرداخت می کنیم ولی به هر حال محدودیت داریم وگرنه هیچ دولتی نیست که نخواهد پول بازنشستگان را پرداخت کند.

    سخنگوی دولت از پرداخت حقوق شاغلان و بازنشستگان و زیاد کردن صورت گرفته در آن تا قبل از عید فطر خبر داد.

    نوبخت ادامه داد: در ۲ ماه نخست امسال ۲۸ هزار و ۱۸۰ میلیارد تومان جهت طرح های عمرانی تخصیص اعتبار داشته ایم که از این رقم سه هزار و ۱۳۹ میلیارد تومان به صورت نقدی بین طرح های عمرانی توزیع شده است و ۲۱ هزار میلیارد تومان نیز بصورت انواع اوراق مالی در حال توزیع است که در واقع از این ۲۸ هزار میلیارد تومان، حدود ۲۴ هزار و ۱۳۹ میلیارد تومان به صورت نقد و اسناد پرداخت شده است است.

    سخنگوی دولت با اشاره به خرید گندم از کشاورزان تاکید کرد: تا ۲۰ خردادماه، ۲ میلیون و ۶۸۵ هزار تن گندم به ارزش سه هزار و ۵۶۵ میلیارد تومان از کشاورزان خریداری شده است است که از این میزان، هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است و حدود هزار و ۷۶۵ میلیارد تومان نیز باقیمانده است.

    خبر خوش سخنگوی قوه مجریه جهت شاغلان و بازنشستگان

    نوبخت تاکید کرد: بر اساس گزارش بانک مرکزی تا ۲۰ خردادماه سال جاری، ۱۰ میلیارد و ۹۵۹ میلیون دلار ارز، از محل منابع بانک مرکزی با قیمت ۴۲۰۰ تومان به کالاهایی که ثبت سفارش شده، تخصیص داده شده است یافته است و علاوه بر این حدود چهار میلیارد و ۷۹۹ میلیون دلار ارز هم از محل صادرات غیرنفتی در ساختار سامانه نیما، تخصیص داده شده است داده شده است است که در مجموع حدود ۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار می شود.

    وی افزود: در مجموع هشت میلیارد و ۷۷۱ میلیون دلار پرداخت شده است که از این میزان یک میلیارد و ۸۳۶ میلیون دلار جهت کالاهای اساسی و ۶۴۸ میلیون دلار جهت دارو و تجهیزات پزشکی و جهت سایر کالاهایی مثل مواد اولیه، کالاهای واسطه ای و ماشین آلات هم شش میلیارد و ۲۸۷ میلیون دلار ارز با قیمت ۴۲۰۰ تومان پرداخت شده است است که البته بخشی از ارزی که جهت کالای اساسی و دارو تامین شده است با قیمت ۳۸۰۰ تومان بوده است و دولت مابه التفاوت آن را پرداخت می کند.

    سخنگوی دولت در ادامه با بیان اینکه دشمن سیاست جنگ روانی را در پیش گرفته هست، گفت: ما نباید به آتش آنان دامن بزنیم. آن زمانی که برجام امضا شد هم بعضی از بدخواهان قراردادهای خود را اجرایی نکردند، امروز هم با کسی روبه رو هستیم که در هواپیما با یک توئیت امضای خود را بعد می گیرد.

    نوبخت ادامه داد: نمی دانم رهبر کره شمالی دارد با چه کسی دارد مذاکره می کند؟ این شخص نماینده فهیم آمریکا نیست، امیدواریم خود ملت آمریکا فکری جهت او بکند که آدم های کوچکی در جاهای بزرگی قرار گرفته اند.

    وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه رشد صادرات ما زیاد از واردات ما بوده هست، تاکید کرد: ۴۰ سال است که مردم ایستاده اند. بعد بی جهت شایعه پراکنی نکنید که پرداخت ها صورت نخواهد گرفت. آیا می خواهید این خبر را بفرستید که پول ما ارزش ندارد؟ ما از این مقطع عبور خواهیم کرد. در این زمینه به گزارش بانک جهانی استناد می کنم که در چند روز گذشته بر رشد اقتصادی بالای چهار درصد کشور عزیزمان ایران تأکید کرد.

    سخنگوی دولت با اشاره به بیانات توهین آمیز بعضی خطاب به مدیر شرکت انرژی اتمی در راهپیمایی روز قدس، گفت : درخصوص این رخداد واقعا موهن و غیرقابل توجیه چند نفر نسبت به شخصیت های خدوم و دانشمندان هسته ای نظام باید گفت که این اقدام بدون تردید از سوی جریان قلیلی صورت گرفت و آنان با این اهانت و حرکت، روز قدس را خدشه دار کردند و هنگامی که یک جمعیت این چنین بزرگ با دهان روزه از این ماجرا اعلام برائت کردند شما دیدید که رسانه های بیگانه یک کادر کوچک را به جای حرکت پاکی که ملت بزرگ ما انجام داد، نشان دادند. این افراد خائن هستند، آیا که دیدید که حرکت بزرگ ملت ما چگونه تحت الشعاع این حرکت آنان قرار گرفت.

    نوبخت ادامه داد: چنین افرادی در طول تاریخ هم بوده اند و ائمه اطهار را نیز مورد اهانت قرار دادند. ما حتی اگر از نظر سیاسی هم اختلافی داشته باشیم می گوییم که باشد، ۳۶۴ روز سال جهت شما، ولی اجازه دهید یک روز سال صدای واحدی از کشور شنیده شود. به هرحال امیدوارم از سوی مقامات رسمی جهت این افراد اقدامی انجام شود و امیدوارم قوه قضائیه اقدامی انجام دهد.

    وی در پاسخ به پرسشی راجع به احکام صادر شده است جهت دانشجویانی که در اعتراضات دی ماه بازداشت شدند، اظهار کرد: باید جهت جلوگیری از موج دشمن های دست به دست هم دهیم. در اینجا استقلال قوا مطرح است ولی در جلسات یکسان این عنوان را پیگیری می کنیم، این عزیزان فرزندان ما هستند. شاید در بعضی از مواقع تحمل ارزش کم شود و حرفی بزنند ولی ما نباید کاری کنیم که روح ناآرامشان دچار تلاطم بیشتری شود بلکه باید با عطوفت با این عزیزان برخود کنیم.

    سخنگوی دولت راجع به راه اندازی وبسایتی از سوی اسرائیل به زبان فارسی درخصوص بحران آب اظهار کرد: رژیمی که دانشمندان هسته ای ما را می کشد می خواهد مسئله آب را حل کند؟ واقعا چه مغز کوچکی در کله بزرگ آنها قرار دارد. جز پوزخند چه می توان کرد؟

    سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی در مورد زیاد کردن قیمت مسکن، ماشین و سکه نیز اظهار کرد: تبدیل نقدینگی و سرمایه مردم به این بازارها باعث به وجود آمدن این حباب ها شده است و وظیفه دستگاه های نظارتی است که با مسببان این افرایش قیمت ها برخورد جدی داشته باشد. رییس جمهور از شرکت تعزیرات خواسته که ملت بی دفاع را در برابر این افراد قرار ندهند؛ آیا ما اعتقاد به این هستیم که اقتصاد باید در دستان مردم باشد ولی اینگونه نیست که کنار بنشینیم تا عده ای دست به تخریب اقتصاد بزنند، بنابراین دولت نظارت و کنترل را انجام می دهد و از ملت در برابر کسانی که می خواهند ظلم کنند، دفاع می کند.

    نوبخت در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه ای جهت گرفتن گارانتی از سوی روسیه و چین در قبال برجام وجود دارد؟ گفت: از شش کشور برابر کشور عزیزمان ایران تنها آمریکا از آن خارج شده است ولی سایرین اعتقاد به ماندن در برجام دارند. روسای جمهور چین و روسیه بارها اعلام کرده اند که همچنان برجام حفظ شود و اتحادیه اروپا هم در کنار این سه کشور قرار دارد.

    وی تصریح کرد: فعلا قرارمان این است که با وجود اوضاع فعلی، برجام بماند و منافع را تامین کند و بدانیم چه شرکت هایی می مانند و چه شرکت های می روند. در هر صورت، عنوان مهم، منافعی است که تعریف شده است حال اینکه توتال برود و شرکت دیگری بیاید، در این میان مهم حفظ منافع است و ما این وقت را به طرف برابر داده ایم تا با روش عقلانی و قواعد بین المللی تصمیم گیری کنیم.

    نوبخت با بیان اینکه عملکرد ما بر اساس آموزه های دینی هست، گفت: ما اگر قراردادی با کسی ببندیم در آن می مانیم. تا زمانی که طرف مان خلف وعده کند و حال وقت داده شده است و باید ببینم که چه می شود.

    وی راجع به تعویق افتادن لایحه پیوستن کشور عزیزمان ایران به لایحه FATF و لوایح چهارگانه تصریح کرد: این لوایح جهت دولت بسیار مهم هست، آیا ما پولشویی را تائید می کنیم؟ خیر. آیا ما می خواهیم منابع تروریسم را تامین کنیم تا فشنگ بخرند در سر مردم خالی کنند؟ خیر. ما با تروریسم مبارزه کنیم. ولی به طرفین گفته ایم تروریسم آن چیزی است که خودمان تعریف می کنیم. از نظر ما خود رژیم صهیونیستی تروریست هست، ما با تعریف از قانون خودمان تروریسم را تعریف می کنیم.

    نوبخت ادامه داد: در هر حال باید ببنیم نگاه اکثریت مجلس چیست. ما فکر می کردیم که نمایندگان بتوانند این لایحه را تائید کنند ولی امیدواریم آنان بتوانند با نگاه سنجیده تصمیم گیری کنند.

    وی درخصوص براق سازی و مقابله با پول های نامشروع گفت: باید این کار را انجام دهیم و قبول هم داریم. اگر گفتیم در حساب مردم سرک نمی کشیم جهت پول های کثیف این را نگفته ایم باید بر این بخش نظارت داشته باشیم.

    سخنگوی دولت با ارائه آماری از فروش نفت در دو ماه گذشته گفت: تا این لحظه دو میلیون و ششصد هزار بشکه نفت فروش داشته ایم که در وقت قبل برجام این فروش یک میلیون و ۲۰۰ هزار بود که در حال کم کردن یافتن مداوم بود.

    وی راجع به گرانی قیمت نان هم اظهار کرد: قیمت آرد گران نشده است و خرید تضمینی گندم جهت همین است تا نان گران نشود.

    سخنگوی دولت همچنین در پاسخ به پرسشی راجع به توییت محمود صادقی راجع به علت مسکوت ماندن لوایح چهارگانه گفت: بنده نمی توانم درخصوص بیانات آقای صادقی سخنی بگویم؛ آیا که به مدارک و اسناد مورد نیاز دسترسی ندارم ولی موضع دولت مشخص است که دوست دارد این لوایح تصویب شود.

    نوبخت راجع به استفعای وزیر بهداشت نیز گفت: سال ها این سخنان راجع به وزرای دولت گفته می شود ولی این عنوان تکذیب شد و ظاهراً گفتند که صدوپنجاه درصد این عنوان را تکذیب می کنیم.

    وی در پاسخ به پرسشی راجع به موضع جمهوری اسلامی دربرابر اقدام دولت اتریش جهت تعطیلی بعضی مساجد در این کشور، گفت: دولت فعلی اتریش با نگاه سیاسی خاصی به پرسشها نگاه می کند. ما هیچ گاه از بستن مساجد و اخراج امامان جماعت استقبال نمی کنیم، ولی گفته می شد این مساجد و مراکز عمدتا از سوی دولت ترکیه پشتیبانی می شدند. با همه این اوصاف موضع ما نسبت به آزادی مذاهب و آزادی فعالیت های اسلامی در کشورهای دیگر کاملا روشن است و بر آن تاکید می کنیم و بسیار نگرانیم که یک صورت کریه از اسلام را در قالب داعش به دنیا نشان دادند که هیچ شباهتی با صورت مهربان اسلام ندارد. این امر جهت خدشه دار کردن اسلام راستین است تا با ایجاد یک اسلام جعلی و خشن بگوند این همان اسلامی است که مسلمانان و جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران آن را تایید می کند.

    واژه های کلیدی: میلیون | بازنشستگان | حقوق بازنشستگان | اخبار اقتصادی و بازرگانی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار