محصول ایران انتقاد مدیریت خبر کاریکاتور

محصول: ایران انتقاد مدیریت خبر کاریکاتور

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی سقلمه هایی که مسئولان را بیدار نمی کند ، «دیس لایک» جهت ایرانی ها، بس که جان ندارند و می میرند

    ما ایرانی ها می میریم خیلی سریع نه جهت اینکه جنس مان خوب نیست نه جهت اینکه فوت را دوست داریم و نه جهت اینکه از از دنیا دل بریده ایم . ما می میریم ، بی دلیل، بی

    سقلمه هایی که مسئولان را بیدار نمی کند ، «دیس لایک» جهت ایرانی ها، بس که جان ندارند و می میرند

    «دیس لایک» جهت ایرانی ها، بس که جان ندارند و می میرند /سقلمه هایی که مسئولان را بیدار نمی کند

    عبارات مهم : تلگرام

    «دیس لایک» جهت ایرانی ها، بس که جان ندارند و می میرند /سقلمه هایی که مسئولان را بیدار نمی کند /هواپیما سقوط می کند، سانچی غرق می شود، پلاسکو می سوزد… مثل آب خوردن /مقصر مهم اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … هستند؛ بس که شیطان اند ؛ بس که پلیدند /لطفا مدیران نایاب ایرانی را به فرانسه صادر کنید

    ما ایرانی ها می میریم خیلی سریع نه جهت اینکه جنس مان خوب نیست نه جهت اینکه فوت را دوست داریم و نه جهت اینکه از از دنیا دل بریده ایم . ما می میریم ، بی دلیل، بی بهانه !

    مهران مدیری راست می گوید که اگر روزی بلیط هواپیمایتان کنسل شد نه فقط نباید ناراحت شوید بلکه باید جانتان را بردارید و فرار کنید . صحبت کردن راجع به آنچه این روزها بر ما می گذرد اصلا در قاعده غر غر کردن همیشگی ما ایرانی ها قرار نمی گیرد .بهانه ای که بسیاری از مدیران ما هنگامی که از آنها انتقاد می شود آن را به عنوان یک اصل در نظر می گیرند و می گویند :«مردم ما همین اند هر لحظه ناراضی اند و غر می زنند حتی اگر تو خیلی خوب باشی؛ حتی اگر تو خیلی مدیر باشی.» لایک اول را همین ابتدا می زنیم به افتخار این مدیران!

    سقلمه هایی که مسئولان را بیدار نمی کند ، «دیس لایک» جهت ایرانی ها، بس که جان ندارند و می میرند

    پس کی نوبت رخت خوش حالی ؟

    چقدر روزهای بدی است . رخت عزای دلمان را جهت پلاسکو هنوز سفید نکرده بودیم و رخت به رخت نشده بودیم که داغ سانچی نشست روی دلمان. نشست روی خاکستر آتش نشان هایی که گونی کرده و تحویل خانواده هایشان داده بودیم . انگار همین دیروز بود . حالا هم که دیگر خیال همه راحت شده است نه کسی زنده مانده و نه معجزه ای رخ داده؛ همه مرده اند ؛ نه در خیابان ، نه وسط اقیانوس؛ این بار بالای یک کوه . خودشان رخت سفید پوشیده اند و برتن و دل کلی آدم لباس سیاه کرده اند.

    خاک ولی سرد است ، «امروز» از همین فردا «دیروز» است . مثل «دیروز» پلاسکو مثل «دیروز» سانچی . آب هم از آب تکانی نمی خورد . عجالتا دنبال شعر غمگین باشیم جهت اینستاگرام ؛ تصویر جنازه ها در راه است!

    ما ایرانی ها می میریم خیلی سریع نه جهت اینکه جنس مان خوب نیست نه جهت اینکه فوت را دوست داریم و نه جهت اینکه از از دنیا دل بریده ایم . ما می میریم ، بی دلیل، بی

    شیاطین سرنوشت ما!

    همین چند وقت پیش در یکی از جلسات که جهت هماهنگی های رسانه ای برگزار شده است بود یک تازه صاحب منصب شده است ای که از کرامات و سخنان گرانبارش می شد فهمید از فضلایی است که فضل اش نامکشوف باقی مانده هنوز، کار را تمام کرد. او می گفت :«همیشه از این اتفاق ها بود ، توصیه اینجاست که اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … گسترش پیدا کرده و مردم به لحظه در جریان این حوادث قرار می گیرند با کلی تصویر و با کلی جزییات . همین است که منقلب می شوند و ناراحت. قبلا نهایتا چند باری بخش های خبری پخش می کردند و السلام ».

    او راست می گوید : مقصر مهم اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … هستند ، بس که شیطان اند ؛ بس که پلید اند . اگر نبودند کسی نمی فهمید!

    سقلمه هایی که مسئولان را بیدار نمی کند ، «دیس لایک» جهت ایرانی ها، بس که جان ندارند و می میرند

    لایک دوم را به همراه این کامنت جهت این مدیر فاضل ثبت می کنیم:«مدیر شایسته کی بودی تو! »

    سوگواری جهت خودمان!

    یک هواپیما افتاده ، ولی فقط یک هواپیما نیافتاده ، کلی آدم هم با آن هواپیما افتاده با کلی آرزویی که هم بر دل خودشان مانده و هم بر دل عزیزان دل ارزش . از همان لحظه اول هم همه به هم نامه زده اند ؛ قرار است گزارش اتفاق هم سریع منتشر شود، مثل گزارش اتفاق قطار که سریع منتشر شد ، مثل گزارش همه اتفاق هایی که قبل از این سریع منتشر شدند. قرار است مسئولان فاجعه هم مشخص شوند مثل هم مسئولان حوادث قبلی که همگی مشخص شدند و الان در صف بیکاران جامعه قرار گرفتند از بس که با آنها برخورد شده است ؛ از بس که اخراج شده است اند !

    ما ایرانی ها می میریم خیلی سریع نه جهت اینکه جنس مان خوب نیست نه جهت اینکه فوت را دوست داریم و نه جهت اینکه از از دنیا دل بریده ایم . ما می میریم ، بی دلیل، بی

    اصلا آیا شلوغ اش می کنیم ؛ فوت حق است ، شتری است که در منزل همه ما می نشیند . حالا قسمت این ها همین بوده . اگر کسی را بدون کار کنیم دلمان خنک می شود ؟ اصلا چه اصرار بی جایی داریم ما؟!

    شاید ایراد نه از مدیران باشد و نه از ناکارآمدی آنها . جنس ما ایرانی ها خوب نیست . مثل جنس کالاهای چینی که سریع خراب می شوند وعمرشان به سر می رسد جنس ما ایرانی ها هم لابد خوب نیست که این همه سریع می میریم. باید یک دیس لایک جهت خودمان در نظر بگیریم بس که جان نداریم ، بس که می میریم.

    سقلمه هایی که مسئولان را بیدار نمی کند ، «دیس لایک» جهت ایرانی ها، بس که جان ندارند و می میرند

    سفر به خیر قهرمان!

    درمیان تمام فیلم هایی که در این چند روز در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … از پای کوه مخابره می شد یک فیلم بود که در آن یک نفر از یک نفر دیگر یک پرسش مهم پرسید . آن یک نفر گفت :«خودت حاضر بودی سوار بر این هواپیما شوی؟ » آن یک نفر دیگر که وزیر بود حرفی جهت گفتن نداشت . خیره به دور شد و دلش را سپرد به محافظانی که شاید بتوانند به مشکل او را از این موقعیت سخت خارج کنند.

    اما نه خوب که فکر کنیم این پرسش ، پرسش خوبی نبوده هست. آن یک نفر که پرسش پرسید خبر نداشت که دیگر دوره دوره تکنولوژی است . عصر خبر رسان تلگرام است و واتس آپ . مگر عهد قدیم است که مدیران سوار بر طیاره شوند و از این شهر به آن شهر سرکشی کنند.می توان خیلی راحت تر از این حرف ها گزارش گرفت و از اوضاع و احوال حوزه های مدیریتی آگاه شد.

    آن یک نفر که پرسش پرسید، اگر کمی زیاد فکر می کرد نمی پرسید . اگر نه آن مدیر بلکه حتی یک مدیر دیگر هم وارد فرودگاه های ما شود، نه فرودگاهای شهرستان ها که در همین پایتخت کشور عزیزمان ایران از همان سرویس های بهداشتی می تواند بفهمد که اوضاع صنعت هوایی ما چگونه است . از همان سالن ورودی می فهمد نیازی به رد شدن از گیت جهت ورود جهت هواپیما و دیدن اوضاع پرواز ها نیست.

    خلاصه اینکه مساله اساسی این است :«مدیران ما دل به تکنولوژی های ارتباطی بسته اند و نیازی به طیاره سواری نمی بینند».

    حالا اگر کسی سوار بر هواپیماهای این روزهای ما شد باید به او گفت :«سفر به خیر قهرمان»!

    لایک دیگر را هم به آن یک فرد می دهیم که حرفش را زد سقلمه هایش را هم نوش جان کرد!

    این مدیر را به فرانسه ببرید!

    بعد از لعن و نفرینی که حواله شبکه های مجازی کردیم بهتر است کمی هم دعایشان کنیم که باعث شده است اند بعضی مدیران تحت فشار قرار گرفته و پاسخگوی مردم باشند .

    یکی از همین مدیران عزیز همین یکی دو شب پیش میهمان پخش زنده یک شبکه تلویزیونی بود . از قاب تلویزیون به مردم خیره شده است و با همان خیرگی مثال زدنی اش می گفت :« بسیاری از کشورها خواهان خرید هواپیماهایATR ما هستند با اینکه عمر سنّی آن ها زیاد است .حتی خود فرانسوی ها هم خواهان خریدن مجدد این هواپیما ها از ما هستند»

    صمیمانه از فرانسوی ها درخواست می کنیم بیایند هم این چند هواپیمای اسقاطی را ببرند و هم البته این مدیر عزیز را. باور کنید ما طاقت دوری ایشان را داریم. البته در این میان قبل از رفتن و خداحافظی با این مدیر ، عاجزانه تقاضا داریم نام کشورهایی که خواهان خرید این هواپیماهای پیر و اسقاطی هستند را به ما هم بگویند تا شاید اندکی از ملال ما کاسته شود. به هر حال لایک این بخش را به فرانسوی ها خواهیم داد اگر مجال دوری از این مدیر عزیز را جهت ما فراهم کنند.

    زنده باد کاپیتان!

    نگارنده به نمایندگی از تمام مردم از خانواده بزرگوار خلبان قهرمان این پرواز عذر خواهی می کنم که همین روزها حتما به عنوان مقصر مهم معرفی خواهد شد . همه می دانند که این کاپیتان جزو عالی ترین های این کشور بوده اند و آنچه باعث شد که این هواپیما سی متر مانده به نوک با دیواره برخورد کند نه دانش کم و نه تجربه کوتاه ایشان بوده است . کاپیتان آخرین قله را ندید ، چون خیلی چیزها جهت اینکه قله آخر را هم بییند فراهم نبود . کاپیتان آخرین صدایی که شنید بسیار بلند و مهیب بود . کاش این صدا حتی با فرکانس بسیار پایین تر لاله های گوش بعضی را تکانی هر چند مختصر دهد.

    کاپیتان شما آسمانی شدی !

    مخلص کلام

    ما ایرانی ها می میریم خیلی سریع نه جهت اینکه جنس مان خوب نیست نه جهت اینکه فوت را دوست داریم و نه جهت اینکه از از دنیا دل بریده ایم . ما می میریم ، بی دلیل، بی بهانه ! لایک آخر را تخصیص داده شده است می دهیم به همه ایرانی هایی که بی علت و بهانه می میرند.

    نامه نیوز /مصطفی صادقی

    واژه های کلیدی: تلگرام | ایرانی | هواپیما | هواپیما | اینستاگرام | بلیط هواپیما | خرید هواپیما | بلیط هواپیما


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار